What is Bounce Rate, How to reduce Bounce Rate?

بلاگ بنانے کا مقصد چاہے جو بھی ہو پر ہر ایک بلوگر یہی چاہتا ہے کی اسکے وزیٹر اسکے بلاگ پر روز آئے ، اسکے لکھے ہر پوسٹ کو پڑھے اور زیادہ سے زیادہ دیر تک اسکے بلاگ پر ٹکا رہے۔ کہنے کا مطلب باؤنس ریٹ کم ہو، تو چلیے جان لیتے ہے باؤنس ریٹ کیا ہوتا ہے اور اس کا کیا مطلب ہوتا ہے۔

What is Bounce Rate, How to Reduce Website Bounce Rate, How to Check Bounce Rate, باونس ریٹ کیا ہے،  باونس ریٹ کیسے کم کریں

باؤنس ریٹ کیا ہے ، باؤنس ریٹ کو کم کیسے کیا جائے؟

اگر آپ نیو بلوگر ہے اور آپ بھی چاہتے ہے کہ وزیٹر آپ کے بلاگ / ویب سائٹ پر زیادہ ٹائم تک مصروف رہے تو سمجھ لیجیے کہ سائٹ كے باؤنس ریٹ کو چیک کرنے کا ٹائم آ گیا ہے۔ باؤنس ریٹ گوگل رینکنگ فیکٹر ہے جو بہت ضروری ہے پوسٹ کو گوگل میں رینک کرنے کیلئے۔۔ باؤنس ریٹ کو کم کرنے سے پہلے آپکو ضرورت ہے باؤنس ریٹ کیا ہے وہ سمجھنے کی، تو چلیے پہلے جان لیتے ہے کہ باؤنس ریٹ کیا ہے اور کیسے کام کرتا ہے۔

باؤنس ریٹ کیا ہے ؟

باؤنس ریٹ سنگل پیج سیزن کا پرسنٹ ایج ہوتا ہے کہ کوئی وزیٹر جب آپکی سائٹ پر آتا ہے تو وہ آپکی سائٹ پر کتنے ٹائم تک ٹہرتا ہے اور کتنے پیجز کو اوپن کر کے ریڈ کرتا ہے۔ باؤنس ریٹ اسی کی ایوریج کا پرسنٹ ایج ہوتی ہے۔

آپ کے بلاگ پر روز ہی نئے نئے وزیٹر آتے ہونگے کچھ گوگل رزلٹس سے کچھ سوشل میڈیا سے تو کچھ ریفیرال لنکس سے پر اُن میں سے کچھ ہی وزیٹر ہوتے ہے جو کہ آپ کے بلاگ پر زیادہ ٹائم تک رکتے ہیں یا واپس کبھی آپکی سائٹ کو اوپن کرتے ہے۔

باؤنس ریٹ ان ویزیٹرز کا پرسنٹ ایج ہوتا ہے جو کہ آپ كے بلاگ پر آتے تو ہے پر بنا کسی پیج پر کِلک کئے وہ آپ کی سائٹ سے ترنت ہی لوٹ بھی جاتے ہیں۔

مطلب کہ وزیٹر آئے اور ترنت چلے گئے اسے کو باؤنس ریٹ کہتے ہے، یہ جتنا زیادہ ہوگا مطلب اتنے ہی زیادہ لوگ سائٹ سے ترنت لوٹ رہے ہے اور وہ ایک ویب سائٹ اونر کیلئے اتنا ہی خراب ہے۔ اس کے بہت سارے ریزنس ہو سکتے ہیں، تو بس یہ سمجھ لیجیے کہ آپکی سائٹ کیلئے بہتر یہی ہوگا کہ اسکا باؤنس ریٹ کم ہی ہو، جتنا کم ہو سکے اتنا اچھا۔

" باؤنس ریٹ زیادہ ہونے کا مطلب ہے کہ آپکی سائٹ پر ایسے وزیٹرز زیادہ ہے جو آپکی سائٹ كے ایک پیج کو کھول بنا پڑھے بند کر دیتے ہے۔ جو آپکی سائٹ کیلئے صحیح نہیں ہے۔"


ویب سائٹ میں باؤنس کا کیا مطلب ہوتا ہے؟

اگر آپکی سائٹ پر باؤنس ریٹ بہت زیادہ ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وزیٹرز آپکی سائٹ میں زیادہ انٹرسٹڈ نہیں ہے۔ مطلب آپکی سائٹ ریڈر کو زیادہ پسند نہیں ہے۔ ویب سائٹ کی جتنی کم باؤنس ریٹ ہوگی اتنی ہی اچھی ہے۔ اسلئے آپکو پتہ کرنا چاہئے کہ آخر کس وجہ سے آپکی سائٹ کی باونس ریٹ زیادہ ہے اور آپ کے وزیٹرز آپکی سائٹ كے ایک پیج کو پڑھنے كے بعد دوسرے پیج پر وزٹ کیوں نہیں کرتے ہے۔ اس کا پتہ کرکے آپ اپنی سائٹ کی باؤنس ریٹ میں کمی کر سکتے ہو۔

باونس ریٹ کیوں ہائی ہوتا ہے؟

ویب سائٹ کی ہائی باؤنس ریٹ كے کچھ وجوہات ہوتی ہے۔ جنکی وجہ سے وزیٹرز آپکی سائٹ پر ایک پیج سے دوسرے پیج پر وزٹ نہیں کرتے ہے، جن میں سے کچھ كے بارے میں میں آپکو یہاں بتا رہا ہو۔

سنگل پیج سائٹ: ویب سائٹ پر سنگل پیج ہونے کا مطلب ہے کہ آپ اپنی سائٹ کی پوسٹ میں دوسری پوسٹ کا لنک ایڈ نہیں کرتے ہو۔ ایسے میں وزیٹرز دوسرے پیج پر وزٹ کرے گا اسکی چانسز بہت کم ہو جاتی ہے .
سائٹ ڈیزائن: ہائی باؤنس ریٹ کا ایک وجہ بلاگ ڈیزائن بھی ہو سکتا ہے کیونکہ ریڈر کسی بھی سائٹ پر وزٹ کرنے پر سب سے پہلے سائٹ كے ڈیزائن کو دیکھتا ہے اور اگر اسے سائٹ ڈیزائن پسند نہیں آتا ہے تو وہ ترنت آپکی سائٹ بند کر دیتا ہے۔
سائٹ سپیڈ: کوئی بھی سلو اوپن ہونے والی سائٹ کو پسند نہیں کرتا ہے۔ مان لیجیے کوئی وزیٹر آپکی سائٹ کی کوئی پوسٹ پڑھ رہا ہے اور پوسٹ پڑھنے كے بعد وہ جیسے ہی آپکی دوسری پوسٹ پر جانا کاچاہتا ہے تو سائٹ كے جلدی اوپن نا ہونے پر وہ سائٹ کو بند کر سکتا ہے۔
لو کوالٹی کونٹینٹ: سائٹ پر ایسا کونٹینٹ ہونا جس میں یوزر کو انکی ضرورت کی انفارمیشن نا مل رہی ہو۔

باؤنس ریٹ کیسے پتہ کرے؟

گوگل اینالیٹکس گوگل کا ایک ایسا پراڈکٹ ہے جسکا استعمال کر كے ہم آسانی سے آپ نے یوزرز كے بارے میں پتہ لگا سکتے ہے ، کہ کس ملک سے کتنے وزیٹر آ رہے ، کتنے پیج وویو ہو رہے ہے اور کتنا باؤنس ریٹ ہو رہا ہے۔ اس کے ساتھ کتنا ٹائم تک وزیٹر کس پیج پر رک رہے ہے جیسی بہت سی جان کاری۔۔ میرے خیال میں ہر بلوگر کو گوگل كے اِس پراڈکٹ کا استعمال ضرور کرنا چاہئے۔

جیسے کہ میں نے بتایا ہے کی گوگل اینا لیٹک کا استعمال کر كے آپ باؤنس ریٹ کو ٹریک کر سکتے ہے ، تو آپکو چاہئے کہ آپ اپنے گوگل اینالیٹک اکاؤنٹ پر لاگن ہو جائے۔ گوگل اینالیٹک میں رپورٹنگ پر جا کر سائٹ کونٹینٹ>آل پیجز پر جانا ہے ، پوری انفارمیشن آپ کے سامنے ہوگی۔ آپ دیکھ پائیں گے کی وزیٹرز کا کتنا پرسنٹ آپ کے بلاگ سے باؤنس یعنی کی لوٹ جا رہا ہے۔

باؤنس ریٹ کتنا ہونا چاہئے؟

باؤنس ریٹ %25 سے %35 كے درمیان ہونی چائیے، اگر آپکی ویب سائٹ کی باؤنس ریٹ %25 سے بھی کم ہے تو آپ قسمت والے ہے اور ریڈر آپکی سائٹ كو بہت پسند کرتے ہے اور اگر باؤنس ریٹ %40 سے %50 ہے تو آپ اسے کم کرنے کی کوشش کرے۔

نوٹ: اگر آپکی سائٹ کی باؤنس ریٹ %50‬ سے زیادہ ہے تو اِس پر کام شروع کر دینا چاہئے کہ باؤنس ریٹ کیسے کم کرے۔ کیونکہ اس کا مطلب ہے کی وزیٹر کسی وجہ سے آپکی سائٹ كو بہت کم پسند کر رہے ہے۔

باؤنس ریٹ کو کیسے کم کریں؟

ویب ڈیزائن▪

آپ کے ریڈرز ڈیزائنرز نہیں ہے پھر بھی ان کو اچھے اور برے ویب ڈیزائن کا پتہ ہے۔ اگر آپکا ویب ڈیزائن اچھا نہیں ہے، آنكھوں میں چوبھنی والے کلرز کا استعمال کیا گیا ہے یا پھر پوری سائٹ پر انیمیشن رن کر رہا ہو تو اسے تبدیل کر لے۔ سمپل ڈیزائن بھی اچھی رہیگی اگر آپکو زیادہ ویب ڈیزائننگ كے بارے میں پتہ نہیں تو۔

بہترین کونٹینٹ▪

ایسا کونٹینٹ ڈالے جس میں اچھی انفارمیشن ہو اور وزیٹرز کو جو باندھ كے رکھ پائے، جو وزیٹر کو چائیے وہ ہی ڈالے۔ کوالٹی کونٹینٹ لکھے جسے یوزر پورا پڑھے اور انہیں اچھی جان کاری ملے۔

ملٹی میڈیا کا استعمال▪

اپنے سائٹ کو انٹرسٹنگ بنانے کیلئے امیجز ، گیف ، آڈیو اور ویڈیوز کا استعمال کرے اور آج کل تو انفوگرافکس ٹرینڈ میں ہے آپ انکا بھی استعمال کر سکتے ہے۔

لوڈنگ ٹائم کم کرے▪

لوڈنگ ٹائم بہت ہی ضروری ہے باؤنس ریٹ کم کرنے کیلئے، کیونکہ کوئی بھی انتظار کرنا پسند نہیں کرتے، اگر سائٹ جلدی لوڈ نہیں ہوگی تو وہ اسکو بند کر دے گی۔ اسلئے اِس بات کا خیال رکھے سائٹ فاسٹ لوڈ ہو، اور آپ اس میں جو امیجز اور ملٹی میڈیا کا استعمال کرتے ہے وہ لیمِٹ میں کرے۔

انٹرلینکینگ▪

اپنے آرٹیکلز میں پرانے پوسٹ كے لنکس بھی ڈالے جسے کہ آپ كے وزیٹر اور بھی پوسٹ کو نوٹس کر سکے۔ مثال كے لیے آپ اسی پوسٹ کو لے لیجیے جس میں میں نے جہاں بھی پوسیبل ہو سکتا تھا لنک ایڈ کی ہے دوسری پوسٹ کی۔

صحیح کی ورڈز▪

کی ورڈز کا صحیح ہونا بہت ضروری ہے اگر آپ نے صحیح کی ورڈز کا استعمال کیا ہے تو صحیح وزیٹرز آپ تک پہنچیں گے اور آپ کی سائٹ پر اپنا انٹرسٹ بھی دیکھیں گے۔

یوزر فرینڈلی▪

یوزر فرینڈلی سے مطلب ہے کی جو آپکی پوسٹ کا فورمیٹ ہو وہ ایسا ہو جس کو پڑھنے میں آسانی ہو۔ سائٹ کی جو مینو ہے وہ کلیئر ہو جسے اگر جو سائٹ کا وزیٹر ہو کو سائٹ میں کہی جانا ہو تو وہ آسانی سے جا سکے۔

طویل آرٹیکل▪

لمبا پوسٹ لکھے پر یاد رہے پیراگراف چھوٹے ہی ہو۔ زیادہ بڑا آرٹیکل پڑھنا کسی کو نہیں پسند ہے آپ اسے بریک کر كے لکھے تو دیکھنے میں بھی اچھا لگے گا اور آپ کے وزیٹر بھی آسانی سے پڑھ لینگے۔ آپکا آرٹیکل 700-1500 الفاظ کا ہونا چاہئے۔

پوسٹ کا ٹائٹل صحیح ہو▪

پوسٹ کا ٹائٹل اچھا لکھے اور ایسا لکھے جس کو پڑھ کر سمجھا جا سکے کہ پوسٹ میں کیا ہے۔ بہت لوگ کیا غلطی کرتے ہے پوسٹ کا ٹائٹل کچھ بھی لکھ دیتے ہے تاکہ وزیٹر اسکو سرچ کرکے ان کے بلاگ پر آئیں گے۔ ہاں یہ سچ ہے وزیٹر آ سکتے ہے پر جب جو ان کو چائیے وہ نہیں ملے گا تو وہ ترنت آپ کے بلاگ کو بند کر دے گی جسے بلاگ کا باؤنس ریٹ بہت بڑھ جاتا ہے جو ایس ای او كے نظر سے بہت ہی غلط ہے۔

پہلا پیراگراف▪

جب بھی آرْٹِیکَل لکھے، اس میں جتنی جلدی ہو سکے کلیئر کرنے کی کوشش کرے کہ آپ اس آرٹیکل میں کیا کیا بتانے والے ہے۔ جسے جو وزیٹر ہے اسکو پتہ چل جائے کہ یہاں پر یہ یہ انفارمیشن ہے اور وہ سائٹ پر بنا رہے۔

کیٹیگری زیادہ نا رکھے▪

یہ غلطی بھی ہے جو بہت سے نیو بلوگر کر دیتے ہے۔ مطلب کی جس ٹاپک پر آپکا بلاگ ہے اگر آپ صرف اسکے آرٹیکل ڈالے گے تو جو بھی اسکی جان کاری چاہتا ہے اسکو پوری جان کاری مل جائے گی، پر اگر سبھی کیٹیگری کا مکسچر کرکے آرٹیکل پبلش کیا جائیگا تو جو وزیٹر ہے اسکو سمجھ نہیںآئیگا اور وہ بلاگ سے چلا جائیگا۔

سرچ بکس استعمال کرے▪

بلاگ میں سرچ بکس کا ھونا بہت ضروری ہے، کیونکہ اگر کوئی یوزر آپکی سائٹ پر آیا اور اسکو کوئی اور جان کاری آپ کے بلاگ سے چائیے تو اسکو تلاش کرنے کا صرف سرچ بکس ہی ایک طریقہ ہے۔ اور اگر سرچ بکس نہیں ہوگا تو نا چاہتی ہوئے بھی اسکو ہماری سائٹ سے جانا پڑیگا۔

تو دوستو اب آپ سمجھ ہی گئے ہوگئی کہ باؤنس ریٹ کیا ہے اور کیسے باؤنس ریٹ کم کر سکتے ہے، آپ جو بھی ہو سکے وہ کرے جسے آپکی سائٹ پر وزیٹر زیادہ سے زیادہ دیر تک آپکی سائٹ پر رکا رہے اور آپکی سائٹ کا باؤنس ریٹ کم رہے۔

یہ تو کچھ بیسک ٹپس تھے اپنی سائٹ / بلاگ کا باؤنس ریٹ کم کرنے كی اگر آپکو لگتا ہے کہ اِس پوسٹ میں اچھی انفارمیشن دی گئی ہے تو آپ اسے اور لوگوں تک پہنچانا نا بھولے، ہمارا یہ پوسٹ شیئر کرے۔ ساتھ ہی اگر آپ كے پاس بھی کوئی اچھا آئیڈیا ہے باؤنس ریٹ کم کرنے کا تو کمنٹ سیکشن میں اسے بھی بتائے۔ شکریہ 

Post a Comment

Previous Post Next Post